מתוך הקהילה!

מיטל גור-אשרוב

מיטל גור-אשרוב

בוגר PROJECT X - מחזור 27

ספרית מדיה

קצת עלי​

הי נעים להכיר:)

אני מיטל גור-אשרוב ונכנסתי לעסקי הנדל”ן והאיקומרס ב-2017 כי חיפשתי לעשות משהו אחר. חיפשתי להיכנס לעולם שיביא לידי ביטוי את היכולות שלי בשילוב עם הגשמה עצמית והתפתחות אישית.

היום אני מלווה משקיעים ובונה קבוצות רכישה בנדל”ן בארה”ב ומנגישה את החלום של הכנסה פסיבית לעשרות משקיעים שבחרו לצאת איתי למסע המרתק של השקעות בנדל”ן בארה”ב.

אני נשואה ואמא לאיתן וליה המתוקים (פלוס כלבה קטנה שהיא התינוקת של המשפחה). עו”ד בתחום הלטיגציה. בוגרת תואר ראשון במשפטים מאונ’ ת”א, ותואר שני במשפטים במסלול בינלאומי מבריסל, בלגיה (Honors: Magna cum laude). בעלת מותג בינלאומי שנמכר בארה”ב. לשעבר סמנכל”ית פיתוח עסקי בחברת השקעות מובילה. יזמת נדל”ן בארה”ב משנת 2019. היום, מנהלת את תכנית ההכשרה היוקרתית ביותר בישראל ליזמי נדל”ן בארה”ב- “Project X”.

מלווה משקיעים ובונה קבוצות רכישה המכונות “קרנות נדל”ן” אשר רוכשות נכסים מניבים למגורים במיליוני דולרים.

על העסק

השווקים שבהם אני פעילה הם פנסילבניה ופלורידה. מתמחה באיתור נכסים מתחת למחיר השוק, השבחתם ומיצוי פוטנציאל הרווח שלהם למשקיע. העסק פועל בכמה מודלים של השקעה שמותאימים לפי צרכי המשקיע, החל מבעלות מלאה על נכסים וכלה בהשתתפות בקרן נדל”ן הרוכשת את הנכסים עבור המשקיעים במושע, תוך פיזור סיכונים ותשואה אופטימלית.

פעילות עיסקית

אני והשותף שלי יאיר רמאן הקמנו ביחד את חברת מרתון גרופ, כי אנו מאמינים שנדל”ן עושים למרחקים ארוכים. אנחנו מלווים משקיעים להתפתחות פיננסית ע”י השקעות בארה”ב. שמנו לנו למטרה לתווך את כל הטוב שיש לארה”ב להציע לקהל הישראלי, בכל הקשור לדירות ונכסים לרכישה, השקעות נדל”ן מניב למגורים דרך קבוצות משקיעים או בבעלות יחיד ועוד. מטרתנו היא להנגיש את כל נושא השקעות הנדל”ן בארה”ב בצורה מקצועית, מהימנה, שקופה ונעימה. כך, אנו מבטיחים לקהל המשקיעים והשותפים שלנו פרואקטיביות, חדשנות, דיוק, מקצועיות, זמינות 24/7 (בניידים האישים שלנו) ויכולת להוציא אל הפועל השקעות בצורה הטובה והבטוחה ביותר. ובנימה אישית, אנחנו משקיעים ביחד עם המשקיעים שלנו במבנה ייחודי של שותפות אמיתית והדדית. מבנה ההשקעות שלנו גובש לאחר מחשבה מרובה ומתוך תפיסה של מסע משותף שבו כל הצדדים נהנים ומרוויחים. אנחנו אוהבים לייצר ערך למשקיעים שלנו ולצעוד איתם ביחד דרך ארוכה שבונה שותפות אמיתית לאורך זמן ומאפשרת יצירת השקעות חוזרות לאורך שנים.

קובי אבישר

סוגי נכסים

Singles: 
SINGLE FAMILY HOME או בראשי תיבות SFH הוא בית פרטי צמוד קרקע למגורים ולמעשה הוא תצורת המגורים הנפוצה והמבוקשת ביותר בארצות הברית. חשוב לדעת שישנן תצורות נוספות של מבנה מגורים יחיד כמו CONDO ו או TOWN HOUSE אבל יש להן מורכבויות כגון HOA ועד מיסי שכונה או קירות משותפים לדירות צמודות. לכן אנו נתמקד במאמר ב-7 יתרונות בהשקעה בנדל”ן מסוג סינגל פמילי האוס לעומת השקעה בנכסים מסוג מולטי פמילי כמו דופלקס או פורפלקס

סוגי עסקאות

מונח FLIP שאוב מן השפה האנגלית כאשר התרגום המילולי שלו הוא: להעיף – מונח המתאר את אופי העסקה: עשיית רווח מהיר מהשקעה בנדל”ן והיפטרות מהירה מהנכס (מכירתו) תוך זמן קצר.

השקעה אופטימלית בנדל”ן חותרת ל-3 יעדים:

✔️ סיכון נמוך ככל הניתן

✔️ תשואה גבוהה ביחס לממוצע התשואה בשוק

✔️ מימוש מהיר של העסקה

Notes:

Wholeselling

תוכן ספוילר

על העסק

הבנים שלי בגיל 15 ו-16 היו שותפים פעילים כמעט לכל ה 10 פליפים שעשיתי בשנת 2022

פעילות עיסקית

היום אנחנו רוכשים נכסים דרך שיווק שלנו ו הבנקים ועושים להם רנט טו און,
המטרה לרכוש 100 נכסים השנה של רנט טו און

ספרית מדיה

מלאו את הפרטים ואחזור בהקדם